Leta i den här bloggen

torsdag, januari 13, 2011

sometimes I'm evil...

Gjorde illa min busunge idag vilket inte var meningen! Skulle ta en avbruten nål i hennes nacke och ge henne lite akupunktur men hon fick världens stöt innan jag ens nuddat henne och sen skrattade vi så vi knappt fick nån luft! Helt sjukt och förlåt min sötis...

Lurade Marielle flera gånger idag (skulle skämta och så gick hon på det jag sa hahahahhahah) så eftermiddagen va väldigt flummig men otroligt rolig ^^ Gillar hennes partydansstilar också, dog när jag såg dom hahahahahahahha

Nu är det städning som gäller vilket jag inte känner för ett dugg idag (ibland kan jag få ryck och känna för det men inte idag...) för släkten kommer till helgen för att fira mig, Daniel och pappa :P yeah yeah ^^

8 kommentarer:

Ulla sa...

Vi ser fram emot att komma till helgen. Men vi kommer för att träffa er, inte för att kolla om ni har städat..
Kram Ulla & Roger

marrrre sa...

bea du är så himla elak!! :(
ja men eller hur!!! tränar inför idrotten vettu!!! ;))))) luve<3

busunge sa...

hahaha, det e lugnt min trollunge!!! det va ju itne meningen ;) eller :op ;) hahahah men guuuu så skoj det var!!!! :DDD<33

sv: hahaha, men sak samma ;) vuxen iaf ;))

svsv: det ska jag, men lyssnar itne så bra :(( <333

Bea sa...

Härligt att höra men städa måste man ju ändå ;) kramar

busunge sa...

sv: hahaha, jag vet att det inte var meningen ;))) <3

Marielle sa...

sv: ja det får väl bli så eftersom jag helt och hållet hade glömt bort att vi hade läxa i det också xD men även mko:nen för att jag inte gjort den än, heller haha <3

Louise sa...

Men bebis du får ju ändra din information om dig att du är en 18-årig brud!!! ;)
Sv. Ja men verkligen, vill ha vår och sommar nu!!!

busunge sa...

Snygg bakgrund!!! :DD

sv: heheh ;) tänkte väl det ;)

tack :D tycker jag oxå!! ;) dom sa att vi skulle höras längre fram för hon visste inte vem som skulle vara butikschef under sommaren, och så sa jag att jag vill ha min praktik där i vår om jag itne hittar något skrädderi och om det e okej med skolan, då v´blev hon gla' :D ;)

eller hur!!! :DDD gruka e oxå gott!!! :D hihi, såååå gott va det!!! <333 PUss<3