Leta i den här bloggen

tisdag, januari 25, 2011

Dumma förkylning som fångat Marielle... :(

Min sötnos va sjuk idag, inget vidare så det får hon ta och sluta med hahaha
Dagen rullade väl på hyfsat med kommentarer från killar som alltid e störande xD några vet vem jag menar bl.a.

Vill egentligen bara säga att jag va försenad med en bok så skulle ha betalat 10 kr (pappa erbjöd sig det) men jag slapp för bibliotikarien bjöd på det hahah. Han känner pappa så det va antagligen därför men ändå :D Har lånat två stycken böcker på engelska nu (märkte när jag stod och höll dom i handen att det omedvetet handlade om lite samma tema, i alla fall enligt titlarna) så får se vilken av dom jag väljer. En av dem har jag läst EN SJUKT BRA BOK av tidigare fast på svenska då som jag fick låna av Daniel. Shit vad jag älskade den!!!! Så nu har jag ju ganska höga förhoppningar på den här också men e sjukt sugen på att börja läsa den hahahah

Daniel kom precis in och sa att han ska boka tatueringstid snart och undrade om jag ville med. Självklart vill jag det, han ska ju göra den för mig <3

4 kommentarer:

marre sa...

hahahahh aw vet gumman, är skitdåligt, i hate it :(((( <3

vilken bok??????! :D

aw så sjukt gulligt!

sv: saaknar dig också! tur att du sällan är sjuk! tack gullis!
sv:sv: hahahha aaaw cute!!!! :D
säger imorgon, är skittöntigt och kan inte fatta att jag faller dit :s och typ samma pers dessutom hahahah, jätteläskigt <33 puss and tyy

bsunge sa...

ja dumma förkylning!!!

va nice :D jag hade en avgift på hemmakväll men slapp den ;D

vad för bok? :D behöver tips!!!

aaw :DDD vad ska han tatuera?? :D

sv: hahahaha, nej det tror jag inte. men gulligt att du oxå gjorde det menade jag ;9 :D pusss<33

mrarrem sa...

sv: HAHA VET:( va samma grej förra gången jag åkte med annette också. hon höll på att bli galen. >.<
sv:sv: vilken du läst :D fantasy, science fiction blandat med kärlek???? annars behöver du inte säga.... xDDDD
haha jo kan tänka xD <3

busunge sa...

sv: ja!!

vet inte riktigt, typ 50 kr kanske ;)

ja :D va lånade du för böcker?? :DDD

aaw :D nice!!! :DDD<33