Leta i den här bloggen

fredag, oktober 22, 2010

Spaning med Freddie och Lou






Tog tidiga bussen idag och gick till Freddie (jag kände mig som en gammal tant när jag tog mig fram på de isiga trottoarerna xD) Vi pluggade iaf lite inför svenskaprovet och jag pussade en groda men den ville inte bli en prins... "/ ^^
Sen hade vi prov i svenska språkhistoria och jag svarade på allt så jag hoppas att det gick bra =) Sen köpte jag mer tyg till min blå klänning.
Efter skolana va jag med Lou å Freddie (Marielle åkte till Göteborg för att prata med sin kontaktperson på APUn, duktig e hon! :D) och vi gick först till garnaffären. Freddie köpte ett vitt nystan till och jag ville ha 14 st vinröda men det fanns bara 11. Så hon sa att hon skulle beställa och ringa när de kom in.
Vi fikade i alla fall på Lejas och jag tog en smoothie, så gott!
När jag precis satt mig på bussen ringer dom å säger att garnet kommit, snabba ryck om man säger så XD men får köpa det på måndag eller nåt tror jag :P

Nu ska jag läsa i engelska och svenskaböckerna. Imorn blir det mönsterkonstruktionen, ergonomiuppgiften och mer svenska. Även lite bilkörning och jogging om snön smält bort lite mer (och stickning såklart, som alltid ;)
Have a nice weekend because I will =)

På tal om inget förresten så måste jag klippa mig och färga håret!
Och en låt som alltid gör mig på bra humör är "Gimme, gimme, gimme" :D

5 kommentarer:

Frida sa...

en riktigt mysig dag denna med er!!! :DDD måste göras om!!! vad sägs om näste fredag ;)?? hahaha

sv: taack<3

haha, för att reta henne ;)) och gaah så sur hon blev :p

haha ;D du och jag e rätt så mlika asså? ;)) TACOS!!!! :DDDD FTW!!! klart det e intressant!!! :DDD<3

Lou sa...

Lovely eftermiddag med lovely girls :) <3

marielle sa...

sv: lääääätttt!!

maarrrre sa...

sv: yeej! :D hahahah exakt, eller huuur XD <3

frida sa...

sv: lou börjar oxå bli cool med tacos fredagar ;)

för att man blir som man umgås och gör samma saker på helgerna ;) hah :D vi e coola!!!<3

det var det verklgien!!! :D du akn komma hem till mig fler fredagar om du vill? :) tack :) fast inte som din!!!<33

ne, du e såklart sötnosen!!! :) det jag berättade på fb :(<3