Leta i den här bloggen

söndag, oktober 31, 2010

så det kan gå när man har tråkigt...



andra bilden föreställer min Halloweenmask hahahah

hahaha självkklart kom det busungar hit idag också när jag e ensam hemma.... pappa käkade ju som sagt upp godiset igår så dom fick frukt istället hahhaha dom stirrade aningen konstigt på mig kan jag säga ^^
i alla fall har jag segat idag men fick iaf gjort mönsterkonstruktionen och läste några sidor i "About a boy". Men e hopplös på att läsa eftersom jag jämt somnar, ganska jobbigt faktiskt xD

3 kommentarer:

Marre sa...

hahahahhaah naw sötnos!

Marielle sa...

sv:tackar du ;)
sv:hahhahha awesome! ska vi starta fbgrupp? ;o
sv: nej sluta assöta bilder! :D <3

frida sa...

nice mask!! ;) skrämde du några barn med den?? ;) om den "about boy" e den ajg tror att det e så e den jäääättebra!!! :DD<3