Leta i den här bloggen

måndag, oktober 18, 2010

When almost everything feels wrong....

träffade en saknad idag, fikade och kollade i affärer vilket va riktigt mysigt! får inte dröja så lång tid igen emellan gångerna vi träffas, fy skäms på oss! Denna saknades (Jossan <3) pappa har lagt in en stickbeställning på 2 par raggsockar vilket alltid e trevligt =)

men till en annan grej... LÄXOR! har mycket just nu och vet inte hur jag ska hinna, nån frivillig som kan hjälpa mig plugga så att det kommer in i min hjärna utan att jag behöver göra nåt? nä tänkte väl inte det...

Ville inpregnera mina skor, pappa sa att det inte skulle gå men jag envisades såklart (som jag alltid gör :() och han hade såklart rätt! Den skon han testade på blev alldeles vitflammig, nedrans skit! varför lyssnar jag aldrig utan måste envisas hela tiden?

Sen så finns det ett nummer i min kontaktlista på mobilen som jag inte kan radera, det går bara inte... kommer jag någonsin kunna göra det? something is broken, is it ever going to heal?

2 kommentarer:

Marielle sa...

i've got my guesses whose number u can't erase my dear <3

Louise sa...

sv. hihi tack sötisbea! <3