Leta i den här bloggen

torsdag, oktober 14, 2010

tackla min nervositet....

Har inte skrivit på länge jag vet men det e fullt upp hela tiden! :O vill ni veta mer får ni läsa på frida och marielles bloggar för dom e bättre på att uppdatera ;) ^^

SHIIIIIIIT imorn har jag min första körlektion och är grymt nervös (som alltid) för hur det ska gå... sen ska han även bedöma hur många lektioner ungefär som jag kommer behöva. Vill ha körkortet i min hand nu, kan någon trolla fram ett åt mig?? (inkl. körkunskaper och all teori tack ^^) The road has only begun... xD

bjuder på en bild med en sötis ;)

3 kommentarer:

Marielle sa...

Vi och vår fina idéspräckande lapp. Undra om hon hittar den? Hmmm ... ska bli spännande imorgon. Vad de säger om de, tänk om dom säger att den suger haha! Then we're in trouble maybe! or not :D ideér uppskattas nog alltid förhoppningsvis

Louise sa...

Det kommer gå kanon! Tänk på mig som inte nes har börjat köra...

Sv: Tack Beabus, du är så söt! :D
och jag tycker om hösten och vintern och våren men sommaren, är det något riktigt speciellt med <3

Frida sa...

Du kommer att klara det galant!!! :D vill oxå ha körkort :(( Men det kommmer inom ett år hoppas jag !! :D

sv: hihi, tack <3 :*<3