Leta i den här bloggen

söndag, oktober 03, 2010

When a man loves a woman

Om bara rubriken kunde stämma in på mitt liv hahahaha nä men va sugen jag e på scones! Ska göra sen men det står mellan vanliga grova och grova med blåbär xD kan inte bestämma mig...
Just nu lyssnar jag på lugna favoriter (radiokanalen <3) och segar. Typ chattar med folk xD
Har gjort engelskan idag och övningskört lite på en parkering eller vad man ska kalla det. Så körde i upp. och nerförsbacke, över lite farthinder, växlade o.sv Roligt va det men va lite ringrostig i början så det blev ett antal kärringstopp men men övning ger färdighet.

För övrigt är jag förbannad, ledsen, besviken och tusen andra saker! kolla Marielle's blogg (hennes senare inlägg och min kommentar för mer orkar jag inte skriva om det)

2 kommentarer:

Marielle sa...

hhhahaha värst va ja överraskar dig med jackor jag vill ha då! xD <3

Frida sa...

svar: eller hur :DDD funderar på att ha dem imorrn, men vet inte... det var dom :D (om du menar barnen) ;) gööör söta!!! :D<3