Leta i den här bloggen

fredag, oktober 15, 2010

told ya sooo

Åh va irriterande det kan va när föräldrar har rätt, för faktum är att när allt kommer omkring så har dom oftast det även om man inte vill inse det själv xD

Eftermiddagen idag va underbar för fikade med goingarna Marielle och Louise på cafét Röda rummet och det var supermysigt :D måste göras om =)




Va irriterad när jag kom hem så gick ut och sprang för att avreagera mig och det funkar verkligen :D UNDERBART! och irritationen va som bortblåst sen =)
Pratade med Eva och jag å Daniel skulle egentligen åkt till dom imorn men hon har blivit sjuk :( så det får helt enkelt bli en annan helg framöver...
Pratade i alla fall med Josefina förut och ska dit imorn! Shit vad jag e glad känner jag, härlig känsla det där :D

Förresten hade jag min första körlektion idag som sagt och shit va kul det va! Har aldrig kört så bra heller haahahah Fick ju köra på vägen (dock inte så trafikerad som tur va) och upp på Tureborg. Bl.a så startade jag i uppförsbacke, nerförsbacke, växlade, krypkörde, gjorde en U-sväng och körde i korsningar :D Han frågade när jag fyller år och då sa jag i januari och då skrev han upp att jag satsar på att jag körkortet då. Lätt att jag vill ha det så snart det bara går. Nu ska jag bara ta fler lektioner, gå på teorilektioner, mängdträna hemma och så får vi se när jag får körkortet i min hand. OJ VAD KUL DET E ATT KÖRA BIL! :D

4 kommentarer:

maaaaaaaaaaaaare sa...

Haha kul att jag ser livrädd ut på bilden XD

awesome! hoppas du får det då ;) <3

Frida sa...

fååår jaaag föööljaaa meeed dåååå???? (aaaaa)<3

Louise sa...

Det måste vi :D <3

frida sa...

sv: tack :)

svsv: det tror ajg gärna att vi vill ;) jag iaf, men johanna måste med!! :D<3