Leta i den här bloggen

torsdag, oktober 21, 2010

Hej mitt vinterland



Redan vinter? :O hahahaha det e helt sjukt, en massa vit vacker snö ute. Ja, det e riktigt mysigt men snacka att jag blev förvånad på mönsterkonstruktionen när Rebecca skrek att det snöade. Sen smälte det bort men nu har det snöat ett tag så ligger typ en dm nu eller nåt xD
Längtar till alla julförberedelser å myyyyys men inte till julafton. Den kan vi hoppa över.
Imorn åker jag antingen in med pappa till Uddevalla (om han nu vill åka in när det e snö vilket jag e tveksam till) eller så tar jag den vanliga bussen å går till frida innan för vi början tio i elva :P vi får se hur det blir ;)

lätt att det kommer bli minst lika mycket snö denna vinter som förra fast jag tror ännu mer om det börjar redan nu. Dom spådde ju det här att bli den värsta på tusen år och den förra var värst på hundra år, det säger ju en del....

Med tanke på inget så pratade jag med Jossan hela vägen hem från engelskan igår (ca en och en halv timme) och vi var båda pratsjuka tror jag ^^ men i vilket fall som helst så var det stjärnklart ute och det älskar jag! <3

Inga kommentarer: