Leta i den här bloggen

lördag, oktober 30, 2010

uttråkad... :(

e himla seg idag och hoppas att busungar INTE ringer på sen å skrämmer ihjäl mig men vet aldrig, finns godis hemma för en gångs skull ifall det skulle va så men men :P
Vet inte vad jag vill hitta på för e rastlös :( men ska väl försöka ta det lugnt idag och imorn så att jag inte blir sjuk, vill kunna åka till min gammelmormor på måndag och fira henne. Hon blir 93 år!!! och är fortfarande pigg och glad. Det e lite coolt faktiskt men tror inte att jag vill bli så gammal.

Ska sticka en massa idag i alla fall vilket alltid e lika trevligt ;)

Senare i veckan vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, åker antagligen till Gällinge där mammas bästa kompis med fam. bor :D Och sen kanske det blir en tur till Ljungskile och/eller Skaftö ^^ vi får väl se...

Har inte orkat lägga upp bilder på ett tag så dom kommer nu ist



va hos farmor förra helgen och städade i garaget och på vinden. Andreas (på bilden) är min ett år äldre kusin och vi busade med småkusinerna hela dagen typ xD Här har han på sig ett par john lennon/harry potter glasögon som han blev blind i och jag höll på att skratta ihjäl mig xD
Sen byggde han en riktigt snygg lastbil av lego ;)





Keramiken i onsdags. Vi glaserade lite grejer och sen gjorde jag en mugg och Lou dessa två ;) hon e seriöst grym på keramik ;)




Resultatet av gårdagens designgrej i skolan. Jag, Johanna, Josefine och Rebecca gjorde den med huvan som vi kallade för "mystiskt alv" och temat var Halloween som ni kanske ser?





Ytterligare två par strumpor som jag ska sälja hos min faster snart ^^

4 kommentarer:

Marielle sa...

hahahah svenska halloweenär nästa helg :D

frida sa...

hoppas att ditt lov blir bra!!! :D

sv: haha, eller hur xd vi blev lite rädda där ett tag ;)) jasså? ja dumma människor!!! :(
ja, det kommer bilder på det jag köpte :p haha ;)

svsv: talk to me anytime bby!!!
:*<3

Frida sa...

sv: jaa :D tack :D för att några andra skulle det :p nice ;) fast det blev inget med det :p sara ville inte följa med så vi åkte inte :x -.- småsystrar!!!! <3

Louiseeeeeee sa...

Du är jätteduktig på keramik du med! :D <3