Leta i den här bloggen

lördag, oktober 02, 2010

Too good to be true?

Har inte hänt mycket idag. Gjorde klart mönsterkonstruktionen och har letat en massa bilder till engelskagrejen. Sen kände jag inte för att springa idag egentligen men jag vet ju att det brukar va härligt när man väl kommer ut. Det e just det steget som kan kännas lite segt ibland bara men en joggingtur blev det i alla fall och det va himla gött det. ^^
Jag är glad och förväntansfull inför APU:n av många anledninagr nu hahahha
Nä nu måste jag laga lite mat och duscha =)


som alltid när jag inte har nån rolig bild kommer här en outfit, denna gången från Stockholm streetstyle enkelt men väldigt snyggt, skulle gärna äga dessa plaggen ;)

2 kommentarer:

Louise sa...

Hörde om praktikplatsen, grattis goding!

Sv: Tack sötnos :D <3

Marielle sa...

Eller hur )): fuck! Man ba "#¤=)))#)=!(!"(="("(=!(!="!("=("="()))###########"