Leta i den här bloggen

torsdag, oktober 07, 2010

3 månader & 5 dagar; slå det LOU! ;)

Kass uppdatering jag vet jag vet men har varit hemma sent två dagar i rad och inte haft någon ork alls så nu blir det lite bilder från dagarna. Nu ska jag strax göra pastasallad till att dels käka nu och dels till en annan dag ^^ OMG det känns som fredag! :O


några bilder från besöket på linverkstan i Kville med klassen coh ettorna i måndags





gulliga Johanna provar min klänning (har bara draperat framstycket än så länge men xD)




Göteborg med sötaste Marielle i tisdags :D förlåt att jag va så sur innan jag fått i mig äpplet... coolste skyltdockan? utan tvekan! pepe jeans skyltfönster =)





2 kommentarer:

Louise sa...

men din rubrik får du lägga av, det förstör MIN magi! ;) Snygga vi är allihopa, underbar klass :D

Sv: hahah tack min lilla bebis och beabus! :D <3

Frida sa...

jag glömde vad jag skulle kommentera :((( aja..