Leta i den här bloggen

lördag, april 30, 2011

A touch of jealousy

Är inte lite avis på att Daniel ska åka till Thailand i början va augusti och var där i fem veckor, sedan hem igen och vidare till Malta... Jag vill också åka utomlands och bli brun!! :(

Igår fick jag köra hem och det gick bra allting sa pappa, kanoners eller hur? :D Daniel somnade i baksätet och han sa själv att det måste betyda att han är trygg med min körning. bra betyg enligt mig ;)

Försöker hitta en ny bra profilbild att ha på fb men har ju banne mig ingen :(

Idag ska jag å brorsan till Gällinge (ca en halvtimme ifrån Kungsbacka) till mammas bästa kompis med fam. Hoppas det goa vädret håller i sig :D steeeeeeeeka hahahah

Bild på trollungen och busungen ;) lånad av busungen själv

1 kommentar:

Johanna panna sa...

ååå lyckost Daniel :O försöker också hitta en ny profilbild, går inte så bra hahahah :D
puss