Leta i den här bloggen

söndag, april 10, 2011

ÖVERLYCKLIG!!!!!

Ni anar inte hur glad jag är nu, jag hade en utmaning idag och mentalt hade jag klarat det redan igår så nu var det bara själva genomförandet ;)
Jag har nämligen varit ute och sprungit och det va inte vilken joggingtur som helst. Nä jag höll igång i 76 min så nu är jag ofattbart stolt över mig själv hahaha ^^

Med tanke på distansen jag sprang (8,5 km) så va tiden inte bra alls men mitt enda mål var att ta mig igenom hela alltid och jogga hela tiden så då fullföljde jag det hahaha ;)

Undrar för mig själv om någon ens läser min blogg längre med tanke på 3 okommenterade inlägg men det e lugnt, känns inte alls konstigt att skriva till sig själv eller så ^^)

4 kommentarer:

Ulla sa...

Tränar du inför Göteborgsvarvet eller tänker du jogga till oss??

Bea sa...

Haha ja du inget av det egentligen fast man skulle kunna tro det ;) Är bara gött att komma ut och springa av sig lite =)

Marielle sa...

hahahah förlååååt! läser och tänker alltid att jag ska kommenteera men så orkar jag inte, ahah dålig som jag är :(
så duktig är du!
sv: jaa men eler hur! jag o annette va ute o höll bollen i luften i bara kortarmad man bara AAAH :D aweome!! <3

Johanna panna sa...

duu är ju såå grym!!