Leta i den här bloggen

lördag, april 02, 2011

Russin + havregrynsgröt = (Y)


Eftersom jag inte äter socker så har jag inte sylt till min havregrynsgröt. Testade att slänga på päron en gång men det va sådär. Danielo min underbara tvilling har kommit på ett kanonbra alternativ till sylt nämligen russin!! Det e verkligen kanon :D

Förövrigt ska jag inviga min våriga men varma halsduk snart och åka till ett av de underbaraste ställena som finns där jag verkligen känner mig som hemma, kan ni gissa vilket? ;)

Det är inget vidare att drömma mardrömmar om att ens familjemedlemmar och nära vänner dör (nu har det hänt 3 ggr med 3 av mina allra närmaste...) Jag antar att man upptäcker att det e lättare hänt en vad man först tror och det är väl min största rädsla att dom också ska gå bort... :(

1 kommentar:

Louise sa...

Russin kör min far oxå på!
Sv. Tackar, och ja det skall jag självklart! :D