Leta i den här bloggen

tisdag, april 19, 2011

Surrounded by people I love

Har varit i Ljungskile hos min Jossan lördag till måndag och vi hann med en hel del! Vi hjälpte till att fixa iordning hennes mormor och morfars segelbåt. Sedan va vi ute på en långpromenad på söndagen och satt vid kallbadhuset och käkade varsin GRYMT GOD mango :D Besökte även minneslunden där min farfar vilar (L)

Sen igår gick vi först ner och handlade mat i uppdrag från hennes pappa och sen cyklade vi ner till havet och var där på bryggan i flera timmar. Helt underbart! Man ville aldrig gå därifrån...

Och ja, jag saknar Ljungskile obeskrivligt mycket! Känner att det e där jag hör hemma och saknar Jossan alldeles för mkt alldeles för ofta :(

mmm... mango...






Finaste kyrkan jag vet





Gick en promenad på en och en halv timme under tiden Jossan tränade i söndags, lyckades gå vilse hahahah




Blev skjutsad eftersom jag INTE kan skjutsa hahaha stackarn... Jag skrek som en stucken gris när jag trodde vi skulle krascha hahahah


Hittade en söt minivante.




Livet.....




UNDERBARAST!!! :D





Vad jag fick med mig hem från Torp med Marielle idag ;) De hade alla örhängen för 20 kr/par på Ur&Penn så jag blev sugen och slog till. Bildkvalitén e kass och gör inte färgerna rättvisa men ni får ett hum iaf. De e blågröna ocg orangea fjädrar xD



Glömde säga att jag drar till Skaftö imorn (förvånad någon?) och firar eventullt påsken där :)

4 kommentarer:

Louise sa...

Åh fy tusan vad det såg skönt ut! havet :) <3

mrarrem sa...

ååh va mys!!

guuudars, astrevlig och schön desiiiign!! :D:D:D skitsnygggg och passar dig till 10000!! <3

Johanna panna sa...

ohhh my lovley hometown! :D <3

Louise sa...

Sv. hahah ja du bör passa dig noga för den bruden asså ;) jag ÄLSKAR att slira runt i leran! :D hahah, ja mycket bättre än grus :) <3