Leta i den här bloggen

lördag, april 09, 2011

Sommarplagg inhandlade ;)

Nu har jag och pappa varit på Överby och fick med mig en del hem ^^ Blev sommarkläder och jag längtar så till sommaren!!! Men det är inte jättelångt kvar till sommarlovet, ungefär 2 månader :D
Jag körde hemifrån till Blomsterlandet ungefär på vägen dit och från trestad center och hem sen så då fick jag köra på motorvägen en bit ;) Det gick kanon :D

Håller på med körkortsteorin nu så... Sen har vi andra läxor som ska göras.

Sommarskor... Köpte dessa på Deichmann. Lite suddig bild men det är en liten kilklack på.



Träningskläder; färgglad sportbh & shorts att springa i på sommaren =) Nu har jag löpartights i alla längder (shorts, capri och långa) för alla årstider ^^ Och t-shirt och långärmad tröja till så nu fattas bara ett bra linne att ha till shortsen :P





Jumpsuiten är nu min och jag älskar den! :D

3 kommentarer:

Ulla sa...

Snyggt! Har du fått din första löning??

Bea sa...

Tack så mycket :D
Aa det har jag men jag jobbar inte där längre :P Kram

busunge sa...

ÄNTLIGEN säger jag bara ;)) måste få se den på oxå!!!! :D snygga skor och träningskläder :) Vill oxå till deichmann!!!<3