Leta i den här bloggen

söndag, april 24, 2011

Påsk när den är som bäst!

Det blev som tur va att jag stannade kvar på Skaftö och firade påsken där och bättre hade det inte kunnat bli ;) På dagen igår var vi med vi byggandet av fyren (jag kan inte säga att jag bidrog så mycket mer än att jag var luntvakt ett tag men mysigt va det. Sen fick jag vara med hos Josefinas föräldrar och fira med dom och hennes syskon med familjer. =) Fyren va grym! Brann på som bara den och vi var där i ca en timme (alltså till halv elva på kvällen). Sen gick vi och drack kaffe/te och sen gick vi och la oss. Vi sov allihop hos Josefinas föräldrar och sammanlagt tror jag vi var 15 personer ^^ Men det gick allt bra ändå. :D

Sen idag åkte jag hem och fick köra från Uddevalla för pappa hade varit hos farmor.

Vad vore påsk utan påskkärringar? ^^


Narefyren för att lura Odden, byggt av bl.a. en gammal lekstuga :P


Den riktiga påskefyren!



När den brunnit i en timme

1 kommentar:

busunge sa...

ja :) det har jag, men ändå inget viktigt känns det som :( vad härligt :D<3