Leta i den här bloggen

onsdag, april 27, 2011

Seventh heaven

Idag var vi i Göteborg med klassen och stylisterna vilket var trevligt värre. Guiden var hur go som helst och visningen var intressant. ÄLSKADE att det var kända designerplagg från bl.a. Jean Paul Gaultier, John Galliano, Coco Chanel och Yves Saint Laurent och det fanns från kollektionen 2010/2011 t.om!! :D Det är lycka det.

Sen gick vi och åt (jag och Marielle på Paprika så det blev en god kycklingsallad med tsatsikidressing för min del) och efter det gick vi till Cubus. Dom hade 30% på allt i hela affären och ett gult (depend nr 210) och ett rosa (depend nr 167) nagellack fick följa med mig hem och jag betalade 39:- för båda.

Sen var vi inne en sväng på NK och oj vad jag kände att jag inte platsade in xD Gillar i alla fall kläder från Hugo Boss, Ralph Lauren och Tommy Hilfiger ;)

Sen hittade vi en konstnärsmaterialsaffär och Marielle blev helt salig, så söt! Jag, Louise och Johanna gjorde färganalyser på varandra och köpte sedan de papprerna med färgerna vi passade i. Riktigt skoj! :D Jag köpte även lite vintageinspirerade scrapbookpapper och dom var jättefina. Vill dit snart igen och kolla mer på papper och scrapbookmaterial, det fanns så mycket fint till så bra priser!

Sen åkte vi tillbaka till Uddevalla och hade muntligt nationellt prov och jag är verkligen supernöjd med resultatet :D

1 kommentar:

Marielle sa...

Gudars! Jag vill tillbaka till affären. Snacka lycklig jag var! Tänk om man bara haft mer pengar, åååh, fanns så mycket jag ville ha! ååååååååååhhhhhhh love