Leta i den här bloggen

tisdag, december 14, 2010

A winter's tale

Myspys med levande ljus vid frukosten =)



Åh vad det är underbart med promenader i vintervädret :D När det är kallt, soligt och ligger snö överallt. Såg fem rådjur och det var lite konstigt eftersom klockan var två, tre men solen höll redan på att gå ner så antar att det var därför.

Nu har jag gjort klart powerpointen och Frida skrev klart dokumentet så nu är det bara att dela upp och plugga in så hoppas vi att det går vägen på fredag ^^

För övrigt är min dumma (gillar den egentligen men har varit så struligt med den) jacka sönder i sömmen bak och det ska ju inte kunna hända bara sådär! Blir så sur!! :@ ¤&%&%&(¤())(/&""#"#¤¤
Tur att jag e som jag e och alltid sparar alla mina kvitton, inte för att jag vet vad eller om dom kan göra något åt det men men.... ;'(






Blev sugen på att åka pulka! ^^



Inga kommentarer: