Leta i den här bloggen

fredag, december 03, 2010

can't see the similarities....

Dagen har rullat på och slutade med att flumma runt. Blev även mulad av Marielle men gav inte igen för det gjorde hon på sig själv hahahahahahhahahaha

Lyckades bli klar med mönsterkonstruktionen men blev inte så nöjd med resultatet tyvärr :(

Nu luktar det jul här för jag och pappa gjorde och hängde upp apelsiner med nejlikor i förut så har en i mitt rum och två i köket nu =) Det gjorde vi alltid med mamma och det var första gången vi gjorde det med pappa nu. Usch vad mycket jag saknar........

Ska snart hoppa i säng för somnade framför teven förut, förvånade? nä tänkte väl inte det xD
Imorn ska vi till pappas bästa kompis och sova där en natt och sen på söndag ska vi hälsa på en annan kompis till pappa + att jag antagligen åker till Skaftö om det passar dem och så.

Mitt lilla julfönster, mörk bild I know

Sista veckan på Pondus snart vilket känns riktigt tråkigt för trivs så bra.

2 kommentarer:

Marielle sa...

*mulla

hahahaha men jag kände mig elaaak..... det var den enda lösningen för jag visste att du aldrig skulle mulla mig ändå :(( <<33
aaaawie <3

Louise sa...

mysigt fönster bea! :)
sv: Love MONKI :D <3