Leta i den här bloggen

fredag, december 10, 2010

ät fett och socker tills du spyr


Ska försöka ge mig ut på en springtur imorn eller på söndag, min personliga coach har gett mig tips hahah ;)


Praktiken är som sagt slut och jag hoppas verkligen att jag får jobba extra där, hade varit underbart!
På väg ner till optikern (Marielle skulle dit och jag hängde på) så höll hon på att ramla precis när vi mötte några killar hahhahahahah så sjukt kul och man såg att de knappt kunde hålla sig för skratt men den bjöd hon på ;)
Nu i helgen ska jag å pappa baka lussekatter och göra köttbullar, får väl se om det blir mindre bråk denna gången än förra xD

Julafton kommer vi fira hos farmor med pappa på förmiddagen och sen efter det drar vi till Skaftö vilket känns helt underbart mysigt och det är så snälla som frågar om vi vill komma dit <3

Nu är det mindre än 5 veckor kvar!!!!!! Var förresten på en teorilekton på körskolan igår och det var samma innehåll som när vi gick för att ta moppekörkort men det är ju aldrig fel med repetition ;) Hoppas jag tar det hyfsat snart, hade varit riktigt gött. :D

Nu längtar jag lite till Lucia, kommer bli en av de mysigaste jag varit med om, det är jag säker på :D







Pondus, vinterbild och dagens myskläder

Inga kommentarer: