Leta i den här bloggen

måndag, december 27, 2010

Don't take me away

Åh vad jag har haft det mysigt, blir rastlös av att komma hem igen :(

Var hos Johan och Lidija i onsdags och så blev det att jag sov över där och busade en massa med deras två barn som e underbara :D Jag åkte hem på torsdagskvällen, slog in paket och sen var det julafton helt plötsligt.

Var hos farmor på förmiddagen och firade med dem på pappas sida och sen tog jag och Daniel bussen ut till Skaftö. Åt för mycket och hade det trevligt. Mysigt men samtidigt den värsta och ledsammaste dagen på hela året för mig...

Juldagen firade vi med kalkon hos Josefinas föräldrar och det blev julfirande med hennes syskon. Filippa (Johan och LIdijas dotter som e ett år) ville inte släppa taget från mig. Om någon annan tog henne så började hon gråta och sträckte sig mot mig och blev lugn och slutade gråta när hon kom till mig ^^ hon grät när jag gick t.om...

Sen var jag på mellandagsrean igår (så mkt folk har jag aldrig sett på torp! :O) och hittade en blus, klänning, tröja och armband. Idag hjälpte jag till med att passa Filippa (och Dante) hos Robert och Josefina för Johan var och målade några köksluckor i ett hus.

Som sagt så är det tråkigt att vara hemma igen....

5 kommentarer:

busunge sa...

du e söt!!

sv: hehe, här är man aktiv ;) taack!!! puss på världens sötaste trollunge!!!<33

sum1@inter.net sa...

aaaaaw va sööööt!!!!! hahahhahaha sööt unge som inte ville släppa tagen haha!!! puss:*

marre sa...

sv:rörd jag blir! tack :)) <33456

sv: någon random helt fucking idiot som snodde annettes mobil på dansgolvet i lördags och plånbok, fast hon hittade plånboken fast utan bankkortet... man blir så sur

Öbon sa...

TACK för en jättemysig helg!! Det finns bara en favo i Filippas liv och det är du...<3<3 men det är ju inte så konstigt för du är en helt otroligt underbar människa !! Längtar efter dej <33 Kramiz

Bea sa...

Tack själv! Trivs som fisken i vattnet hos er för ni e underbara :D
hahhaha nä det e inte sant men tack ändå ;) blir generad när du säger så ^^ längtar efter dig jag med, blir för rastlös hemma som sagt xD<3