Leta i den här bloggen

onsdag, december 22, 2010

take me as I am

Ni kan ju gissa vem den här snyggingen e ;)


Första dagen på lovet och det känns... konstigt xD va tusan ska man göra för att koppla av och känna att man e ledig? Går runt på högvarv fortfarande, helt sjukt!

Idag ska jag till Johan och Lidija (min kusins frus bror och sambo ;) vilket ska bli gött :D härligt att komma hemifrån eftersom jag e så rastlös xD

2 dagar kvar...
Exakt tre veckor kvar!! :O


Fick låna en bok av Marielle om stjärntecken och den e riktigt intressant, mycket stämmer verkligen! Snart dags att slå in lite julklappar, får passa på när pappa inte e hemma ^^

1 kommentar:

charmtroll sa...

sv: tack :) förrgår så var jag super trött och ville bara sova, men så fick ajg ett ryck om hur jag ville att headern skulle se ut så bv att ajg gjorde den och somnade sent ändå xd

svsv: STICKTANTER FOR THE WIN!!!!!! :DDDDD<33

puss på dig min älsklings troll<33