Leta i den här bloggen

torsdag, december 02, 2010

Namnsdag



Oj jag fick verkligen ett städryck ;O händer inte ofta men det va behövligt tro mig ;)
Städade Garbos bur, dammsög övervåningen (förutom Daniels och pappas rum ^^), dammade av hyllor m.m. putsade speglar och städade toaletten uppe så nu är jag riktigt nöjd med mig själv :D

Förut ringde min handledare och jag blev förvånad och undrade vad hon ville och hon sa att hon tänkte busa med mig och grattade mig på namnsdagen, riktigt gulligt gjort tycker jag =)

Farmor ringde ringde och grattade mig också och frågade om jag sett nåt på julkalendern och sa att jag såg igår och vi konstaterade båda två att den verkar lovande och mysig =)

Snart ska jag sätta mig och mysa med te och min stickning :D slutar tidigt också, det e inte helt fel ;)

1 kommentar:

Kejam sa...

Stolt andra grattare är jag! :D
sv: hahah atck ;) asså är det? :O ingen har frågat mig, eller så har de bara tröttnat eftersom jag inte kommer säga ett knyst! ;) hahaha ja det blir det ju, lakan hahahah :D <3