Leta i den här bloggen

tisdag, december 28, 2010

Finally!

Idag har jag gjort klart min vinröda tröja och jag är riktigt nöjd med resultatet :D Har även varit ute på en långpromenad och det var helt underbart! Behövde komma ut i vintervädret lite ;)

Igår var jag inne på Åhléns en sväng för att köpa värmeskydd som man har när man blåser håret o.sv och gissa vem jag hamnar bakom i kön? Jo, Ola Lindholm (ni vet programledaren för Wild kids och han har även varit med i Myror i brallan när jag va liten) ^^












Här kommer det jag hittat på rean än så länge ;) allt utom halsbandet kommer från gina tricot och halsbandet är från Åhléns. Klänningen med spets är mörklila och inte brun som den ser ut på bilden men nu upptäckte att jag att sömmen bak har gått upp så ska se om jag kan byta den till en likadan men bättre sydd :P Den svarta klänningen är som en blus och lite transparent. Har lust att åka till Överby imorn och kolla rean där, se om jag kan hitta någon bra jacka eftersom min andra gick sönder...







3 kommentarer:

Louise sa...

NICE :D <3

Öbon sa...

Du är SUPERSNYGG i de nya kläderna!! <3 Ola bor i Grundsund när han är är i denna delen av landet ...han kan du träffa här, jag är vän med hans fru på FB.

Bea sa...

Thanx ;) hahaha aa jag har allt settt honom lite var stans, Lotta eller vad hon heter? Hom kommer från Grundsund va? =) <3