Leta i den här bloggen

torsdag, juni 30, 2011

Världens bästa

Har haft två goa dagar i underbara Ljungskile (som jag saknar obeskrivligt mycket) med Jossan! :D

Igår började jag dagen med en joggingtur innan frukost och sen mötte jag och Jossan upp varandra på tåget från Uddevalla. Handlade lite frukt på Konsum och drog oss vidare till stranden vid gamla båtvarvet för att spendera dagen på stranden. Det va en liten tjej som bara kom fram och stirrade på oss XD Hon sa inte mycket men svarade om man frågade henne saker. Hon ville att vi skulle bada med henne och allting hahaha ;).

Sen på kvällen gick vi hem till henne och åt och sen ut igen vid kvart över åtta. Jossan skulle träna vilket nu innebar att hon skulle springa 1,2 mil med en puls mellan 130 och 150 hela tiden. Jag gjorde sällskap och cyklade med henne runt :P Det var verkligen en heeeeelt underbar sommarkväll :D Vi fick syn på tre bilar med killar i vår ålder eller nåt år äldre som stannat på en bussficka och bytte däck på en av bilar. En av dem ropade till Jossan att det såg ut som hon höll igång bra. ^^

Sen kom Carl förbi, han bor ju på samma gata som Jossan och som även jag bodde på när jag var liten innan mamma och pappa skilde sig. Vi gjorde inte så mkt, snackade och spelade gitarr.

Idag gick/cyklade vi ner till Kungsparken och badade och var där några timmar. Riktigt gött! Några turister (4 killar) la sig ovanför oss på berget och sen när vi kommit en bit på väg hem till henne igen tutade dom på oss när dom körde förbi oss i sin bil XD.

Älskar sådana här sommardagar!!!

Bild från gamla båtvarvet (fotograf: Jossan :)


Bilder från rundan när Jossan sprang och jag cyklade. Hur vackert e det inte?!




Älskar den här bilden! Så go!



3 kommentarer:

busunge sa...

va härligt ni verkar haft det!! :) Vackra bilder! Vill oxå vara så spurtig!! :(

sv: Tack!! :D e väldigt nöjd själv!! tycker tyvärr att det e lite kort, men det växer snabbt :) Peppar peppar!

ja det gör man! speciellt när det e så här långt!

hahaha ;) klart ingen mäter sig med honom!<3

marre sa...

sv: nää i lördags :)

aw tack! :D jaa men eller hur xD helt jäkla stört, mår fortfarande dåligt över det! Hoppas inte det förstörde hennes kväll.. hehehe! :*

busunge sa...

sv: förstår det!! :D jag e oxå ute typ hela dagarna :p ja!! :D jättebra! meeeen det e du ju!!!...

svsv: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA XD HAHAHAHAHAHAHAHAH du e för söt!!! men det gör det verkligen!!! hahahahaha ;)

haha, tänkte väl att vi inte skulle vara eniga ;) <3