Leta i den här bloggen

torsdag, juni 02, 2011

Torp med busungen

Jag och Frida (a.k.a. busungen) chattade imorse och visade varandra plagg från H&M på deras hemsida och sen bestämde vi oss hastigt och lustigt för att dra till Torp och göra ett span. Hur jag bar mig åt vet jag inte men jag lyckades i alla fall göra mig iordning på en halvtimme, rekord! Var en mysig dag och jag hittade tre saker som jag köpte och var ute efter :D

Det som införskaffades. Toppar 59 kr/st Gina tricot och svart långkjol 149 kr H&M



Gillar verkligen det här linnet också som vi fick syn på (Gina tricot 99 kr)




Från tyg --> plagg --> outfit (är bara rädd för att det bli för mkt Halloweenkänsla över det hela, kanske hade varit snyggare med vit kjol till? Nåväl, jag ska ju sy liknande toppar i de andra två tygerna vilket jag tror kommer passa bättre till :P)


1 kommentar:

busunge sa...

Tack för en toppen dag!!!! Vi hittade toppen grejer och din tröja blev super bra!!! Inte för mycket halloween känsla!!!! puss <3