Leta i den här bloggen

måndag, juni 06, 2011

Cold

Har gått och blivit sjuk vilket inte är kul alls, kan bero på att jag badade i fredags och igår :( är inte motiverad till denna veckans prov i mönsterkonstruktion och nästa veckas redovisning, vill bara ha lov nu!!!!

Var i alla fall med Jossan igår och vi var på kallbadhuset och solade och badade, sen var jag med på hennes träning och då kände jag mig inte bra. Hade precis missat halv sju bussen och nästa skulle gå tjugo över tio vilket skulle innebära att jag skulle vara hem tio över elva. Det orkade jag inte riktigt så Jossan och hennes familj tog hand om sjuklingen och sen åkte jag bussen hem imorse. Har varken tid eller lust att vara sjuk nu :(

Pratade precis i telefon med pappas bästa kompis (världens goaste göteborgska!) och det gjorde mig på lite bättre humör ^^ Det var tydligen 28 grader, strålande sol och nästan ingen vind där. Lite skillnad från de regnskurar vi haft här precis men nu klarnar det upp :P Nåväl, ska försöka kurera mig lite nu, rastlös bara... xD




Världens bästa

Inga kommentarer: