Leta i den här bloggen

måndag, juni 27, 2011

Like floating on air

Skorna är härmed invigda och godkända :D

En lite rolig grej hände när jag var på körskolan förut. Jag gick in i väntrummet för kom dit sju minuter tidigare än lektionen skulle börja och ser att en kille sitter i hörnet längst in så sätter mig på en annan stol.

Innan jag hunnit sätta mig ner säger han hej och frågar om det e bilkörkort jag ska ta. Jag svarar ja och han frågar vidare om hur många lektioner jag tagit, om jag kört mycket hemma o.sv. Så jag fick reda på att nu var det hans tredje lektion (han skulle också ha dubbel förut idag) och att när han övningskört med sin mamma så hade hon varit för lugn och dom hade kommit lite osams med hur han körde och så.

Det konstiga va att han förutsatte att jag bara körde med pappa när jag sa att jag inte kört så mycket hemma utan att det blivit en hel del lektioner på körskolan istället. Sen sa han att han haft Janne en lektion men han hade tvärbromsat och inte riktigt sagt varför och att han nu hade Steffie istället. Sen innan jag skulle gå sa han lycka till och sen skulle han köra bilen bredvid mig så då sa han kör hårt och jag svarade detsamma.

Blev bara så förvånad för annars när man sitter i ett väntrum brukar alla vara helt knäpptysta så jag fattade inte att han pratade med mig först eller trodde att han kanske bara skulle heja men han snackade på som bara den XD Det är kul ibland med folk som gör precis tvärtom mot vad man förväntar sig.

6 kommentarer:

busunge sa...

Hahaha ;) gu vad kul!!! va han söt?? ;)) hur gick lektionen? :) jag har inte kommit någon vart med teorin :( kommer bli någon gång till jul typ... haha, ;) pusss<3

busunge sa...

Sv: ja :) det va coolt! ska köpa ett par till mamma och ett par låga till mig :)

svsv: haha ;) ja okej ;) haha men roligt att han bara började snacka! :)
Va bra att den gick bra! ;) :) som vanligt!! Vill oxå köra!! Hoppas det ska gå ganska snabbt och att jag lyckas! pusss<33

busunge sa...

sv: jag ocå ;) :) jo det går bättre nu än förra gången. skönt att det "bara" e/var tre veckor, lite kort men bra. :) Jo det går bra, tråkigt att vi blev sjuka nu i slutet men :/

svsv: precis ;) :)

svsvsv: hahahahahahahahah xd hahahahahah ;) hahahahaha du e för söt!!!!! haha, va han min typ asså? ;) men inte i närheten av V eller? ;) hahaha, ja vem vet det kanske jag gör, då kan jag ju hälsa från dig ;)) hahaha! jag oxå! men du får det snart!! <33

Marielle sa...

hahahahhahaha doog, gud va gulligt. Han flörta med dej! :*

busunge sa...

sv: Ja :) det var gott, men tror nästan det var mjukglass xd haha ;)

svsv: ja :) 1 ½ månad, så ja 6 veckor ;) :) Det e bättre, men har fortfarande hosta och ont i halsen :( <3

svsvsvsv: jag sa det först!! Så DU är SÖTAST!! Haha ;) tänkte väl det ;)) haha, men ajg kan påminna honom ;)) Klart!!<33

busunge sa...

sv: tack :) hahaha ;) jaa!! men köpte inget :/ har lagt upp en bild nu snart :p ;)

svsv: hahah hahahaha ja ;)

ja, det var jobbigt att vara borta så länge från mamsen och papsen ;) ja snart e jag hemma :)

HAHAHAHA ohnej!!!! ingen slår honom!! :(

:D puss <333