Leta i den här bloggen

onsdag, juni 22, 2011

Otålig

Hade körlektion igår och ska även ha det idag och imorgon men vill så himla gärna ta körkortet NUUUUU!!! ^^ Otålig? svar ja!
Har även gjort lite teori nu på morgonen för att öva mer. Johanna den busungen träffade jag snabbt igår för vi skulle ha körlektioner samtidigt (fast på olika körskolor) och det va ett lyckat sammanträffande ;)

Igår träffade jag även min going Jossan för lite fika + gå runt i affärer. Och så fick jag reda på vart jag ska va på midsommar eller rättare sagt frågan slängdes ut och blev riktigt glad för det :D.

Jag e nervös inför denna veckas körlektioner, usch och fy... Känner mest för att inte ge mig iväg till Uddevalla idag men men det måste ju göras xD

2 kommentarer:

Johanna panna sa...

det var mysigt att träffa dig :D haha väldigt sammanträffande att du kom gående just där när jag också gjorde det hahah :D <3 ha en underbara midsommar

Johanna panna sa...

det var mysigt att träffa dig :D haha väldigt sammanträffande att du kom gående just där när jag också gjorde det hahah :D <3 ha en underbara midsommar