Leta i den här bloggen

fredag, juni 03, 2011

4 generationer


Idag var det planerat att jag, pappa och farmor skulle hälsa på pappas mormor så halv elva rullade jag iväg bilden till farmor och sen fortsatte pappa därifrån. Men när vi kommer till pappas mormor så mår hon illa och inte alls bra så det blev att åka tillbaka igen. Riktigt synd :( Men hon mådde iaf bättre när farmor pratade med henne senare på dagen.

Vi åt lunch hos farmor som sen skulle vidare tillnsin särbo så jag och pappa åkte ner till min favoritstrand där jag växt upp. Åh vad jag saknar havet, Ljungskile och allt och alla där :(
TOG ÅRETS FÖRSTA DOPP OCH ÄLSKAR KÄNSLAN MED SALTVATTEN I HÅRET!!! :D :D :D

Hann sy klart min turkosa tröja imorse (tog en timme och fyrtio min :P) så den inveg jag :D Var himulens varmt med svart långkjol bara vill jag lova... xD

Inga kommentarer: