Leta i den här bloggen

måndag, januari 02, 2012

Virka tills händerna domnar


Nu har jag verkligen fått upp speeden på virkandet känner jag! Shortsen är nu redo för montering (ska sätta igång med det alldeles strax) och sen e dom klara vilket känns bra. Tredje plagget till modevisningen är då avklarat. :)

Andra gången vad jag kan komma ihåg som jag e sjuk på nyårsafton men det var en helt okej övergång på nytt år i alla fall. Jag och pappa åt hummer, ciabatta jag bakat samma dag och sallad ;) sen segade vi oss, såg på nyårstalet med Jan Malmsjö och kollade på alla raketer som pyromanerna i områden fyrade av. ^^

Nu e jag nästan helt frisk, bara rethosta kvar som inte vill ge med sig....

3 kommentarer:

Hanna panna sa...

sv. Gott nytt gumman!! :D jaa du en vacker dag skall jag allt ha ett sådant badrum ;) :D <3

marre sa...

sv: hahahaah yesbooox!

Jennifer sa...

Så du ska också ha modevisning? :) Vilket sammanträffande! När då? :)