Leta i den här bloggen

lördag, januari 14, 2012

Tiden rusar förbi

Igår var en go dag med bara sömnad och jag, Louise och Johanna bestämde oss att äta på stan. Vi ville testa på något nytt så vi gick till Pita och de sötnosarna bjöd mig som en födelsedagspresent en dag i efterskott :D Tack igen!

Sen gick vi och kollade i lite affärer och till sist hamnade vi i bokoutleten där vi spenderade inte mindre än en timme!! De hade 25:- /bok så man ville verkligen hitta något. Vi gick runt i den lilla butiken flera varv och skrattade åt en massa roliga böcker. Ingen av oss gick därifrån tomhänta heller ;) En av böckerna jag köpte Duktighetsfällan (och även Johanna en likadan) har jag redan läst en hel del i och den är så intressant! Den handlar om prestationsångest, självkänsla m.m. för unga kvinnor :)
De andra som jag hittade var en kokbok med italiensk mat och en roman om stickning.

Har hunnit med en sväng på Torp och jag hittade skärbrädor (turkos och limegrön), 100-pack plastfickor och en projektmapp på Biltema heheh men det var bra att jag äntligen fick tag på det.

Alldeles nyss ringde jag hem till min faster men det var min 6-åriga kusin som svarade och var lite upptagen med att spela Angry birds för han hade kommit till sista banan. Han berättade att det var diamanter med och att man var i en gruva hahah så gullig! Blev förvånad när han sa att han var ensam hemma men han börjar bli stor och det skrämmer mig lite xD Hänger inte med i svängarna riktigt hahah



Inga kommentarer: