Leta i den här bloggen

fredag, januari 06, 2012

Nytt år - nya tider

Nu när det är nytt år och allt känner jag för att ändra om bloggens utseende lite för skoj skull så nu är det ett vintrigt tema istället. ;) Känns nästan som jag har lite av en 19-årskris nu när det bara är några dagr kvar. Borde det inte vara pappa som står för krisen i år när han blir 50? Allt e inte som det borde vara antar jag men jag ska nog ta mig igenom det här också hahah

Inte många dagar kvar på lovet nu så jag ska njuta in i det sista och det är med skräckblandad förtjusning jag tar mig till skolan på måndag. Det ska bli kul att träffa mina goingar igen och att få tillbaka rutinerna men stressen är något jag inte ser fram emot lika mycket.

3 kommentarer:

busunge sa...

fint du gjort på bloggen :)

sv: ja precis, funderar på att lägga ner denna blogg. och kanske börja om?

sv: ser gärna på dom tillsammans!! :D nrä du fått dom ;) även robin hood! :) <3

louise sa...

Sv. tack hoppas bara den blir bra! Åh vad skönt att du vet vad du vill ha för baluppsätting :D

busunge sa...

hahaha, ser på family guy och då frågade chris frågade om dom kuned äta tacos, så sa stewie: nej det e ju fredagar vi gör det. hahaha ;)

svsv: vet inte, får se vad jag väljer ;)

bra :D då kanske vi kan ha en film helg hos dig nästa helg? :) antingen hos dig eller hos mig, spelar ju ingen roll :) <3