Leta i den här bloggen

lördag, januari 21, 2012

Strange

Förut när jag skulle gå ner och prata med pappa så reste jag mig upp från sängen, tog två steg och sen så svartnade allt och jag svimmade och ramlade rätt ner i golvet... Pappa kom upp och trodde att jag hade ramlat nerför trappan eller ngt. Lite läskigt va det i alla fall för jag hade ingen kontroll över det men hade en himla tur som inte slog i huvudet i bordskanten. Kan hända att jag har brist på ngt så då får jag väl kanske kolla upp det. :P

Nu ska jag plugga lite innan (om allt går som det ska) Marielle kommer hit. Håller tummarna för att bussarna inte är inställda p.g.a. snön. Va så längesen det var bara vi och jag har saknat det <3

För övrigt så har pappa två stycken födelsedagsöverraskningar som väntar och i båda är jag med på ett hörn som chaufför så att han inte anar något. Lite kul ändå när man får öva på att vara hemlighetsfull hahah

2 kommentarer:

Louise sa...

Inte så roligt ju :( sv. DU är snygg!!!!!!!!! <3

Hanna panna sa...

neeeej stackare :O <3