Leta i den här bloggen

lördag, januari 28, 2012

Dreams

Idag var det Borås som gällde och oj säger jag bara. Först satte vi oss och pratade med två stycken Designtekniker och jag bara MÅSTE komma in på den linjen!!! Annars får jag verkligen panik :(

Sen pratade Marielle med Modedesignerna och jag var med som stöd hihhi :) Världens snällaste kille erbjöd sig att ta med oss på en guidad tur och vi blev helt chockade men riktigt glada att han tog sig tid till det! Han visade oss runt lite överallt och jag blev verkligen så himla positivt överraskad, vilka lokaler!
Det fanns alltifrån ENORMA stickmaskiner till salar fulla med industrimaskiner och ett helt tryckrum! Det var rena himmelriket och verkligen helt ofattbart. De hade även en maskin som stickade i metall och det var tydligen en bland tre i världen, helt sanslöst! :D

Sen letade vi upp ett ställe och käka lunch och jag är helt såld på själva staden Borås, så himla mysig! Efter det åkte vi till Stoff och stil och jag fick köpt mig ett metallicgarn och ett svart viskostyg. Det kan hända att de kommer smyga med i min kollektion, jag ska pröva mig fram lite.

Inte så lite panik inför att hitta praktik nu heller nej... Usch säger jag bara :/


2 kommentarer:

louise sa...

Grymt det låter!!! :D

marre sa...

hahahahhaha awesumeeee!!! vettefasen vad jag ska läsa....... har smått panik inför det nu .