Leta i den här bloggen

söndag, januari 29, 2012

Söndagslugn??

Nu har jag gått runt och panikat klart för idag tror jag. Jag springer runt och leker Fantomen här i mitt underbara underställ och har varit lite produktiv idag iaf. 10 plåtar knäckebröd blev det och jag hade längtat efter mina hemmagjorda, va ett tag sen jag gjorde dom nu! Och igår blev det lite ciabatta med soltorkade tomater, sjukt gott!

Sen har jag resten av dagen njutit av go musik för att försöka kompensera mitt olugna inre p.g.a. en massa saker som ska göras, och om dagens pluggande har gett resultat återstår att se... Jag va ute på en lite promenad i alla fall innan middagen och det gjorde gott vill jag lova! Härligt att få lite luft och rensa tankarna, tänk vad det kan påverka en mycket. Det va min lilla uppdatering för dagen, ha det bäst!

Inga kommentarer: