Leta i den här bloggen

onsdag, januari 04, 2012

Filmnörd....

Igår var jag hos Frida, vi skulle göra samhäll men det blev bara lite av den varan hahaha. Sen slappade vi och åkte ner och handlade på Willys. Jag hade fått låna bilen och hemresan var lite kaotisk eftersom det snöade och frös på (minusgrader). Jag tog det extra lugnt hela vägen så det gick bra men man fick vara riktigt koncentrerad hela tiden. Bilen framför däremot pendlade i en hastighet mellan 50 - 80 km/h vilket var lite jobbigt. Det e bättre att ta det lugnt och hålla en jämn hastighetsnivå tycker jag för nu kunde den här bilisten bromsa helt utan förvarning och sedan gasa på som tusan. Jaja sånt e det ;)

Sammanfattning utav det här lovet e verkligen att slappa men det e gött eftersom skolan e så hektisk annars ;)

Nu var jag ute i förrådet och skulle leta efter 2 st filmer men det råkade bli lite fler än så hahahah.
Har även beställt några från amazon och snart cdon också hehehehe :)

Frågan e bara vad jag ska köpa till pappa i 50-årspresent??!!! Förslag någon? ^^

Har även beställt några från amazon och snart cdon också hehehehe :) Har sett alla förutom Dear Frankie, Floden blev mitt liv och A walk to remember.








Den här verkar bra men den köpte jag inte nu. XD



2 kommentarer:

marre sa...

funderar starkt på att köpa lotr extended versions, alla för 200 man ba omg asbilligt :ooooooo

busunge sa...

e det den robin hood jag ska se?? ;) jag vill gärna oxå se dear frankie!! :) gerard butler e ju med så då måste man se den ;) om jag inte såg fel?? jag vill oxå se a walk to remember,, skulle sett den men hade inget ljud på dvd så såg den aldrig ;/ pusss