Leta i den här bloggen

måndag, januari 30, 2012






Blev inspirerad av Marielle att leta bland gamla bilder, känner knappt igen mig själv på den översta här haha. Den e från sjuan tror jag :P

Ibland känner man sig bara som ett enda stort misslyckande och det är min känsla just nu. Känns som jag står och trampar vatten istället för att simma framåt, inget vidare... Skaftö bokat på onsdag, känns gött det i alla fall. <3

Horoskop v. 5 ^^
Du vet att ditt liv är större än att bara gå upp på morgonen och falla in i samma gamla rutiner som dagen innan. Trots det tunga ansvar du har, eller kanske på grund av det, känner du ett stort behov av att söka inåt, mot en djupare självkännedom. Hur lång tid du än kan ägna åt att utforska dig själv, känns det som om det är långtifrån tillräckligt.

4 kommentarer:

marre sa...

hahahahah åhguuuud, va söt!!

marre sa...

hahahahah åhguuuud, va söt!!

Hanna panna sa...

sv. duu är finast jag blev överlycklig när jag fick böckerna hem igår, såå fina böcker! tack för att du tipsa mig :D <3

louise sa...

sv. Haha jag undrar oxå vart gilla-knappen är! ;)