Leta i den här bloggen

onsdag, november 24, 2010

blandade känslor


Oj jag läste precis på Louise och Johannas blogg att vi har K-dag på fredaf vilket jag egenligen vet men det innebär ju att det blir helg redan efter imorn :D och sen på lördag är det öppet hus och då ska jag och Marielle vara guider tillsammans =)

Har som sagt varit på Skaftö i några dagar nu vilket behövdes, kanske gör så nästa vecka får se.
Innan jag klev av bussen imorse (skulle byta i Bokenäs) frågade busschauffören Morgan vilken linje jag läser nu och svarade Skrädderi och Design. Då sa han på skämt att han behövde en ny skjorta och jag bara det fixar vi och han svarade att han litade på det. hahahahaha han e för go! :D

Sen fick jag hålla koll på en fyraårig pratglad och busig tjej idag också, så himla gullig :D

Är både glad och uppgiven just nu men det kanske löser sig, är det ödet eller jagar jag fram det??? "/

känns ju himla kul att pappa jobbar från två till tio på julafton också....

1 kommentar:

Sherlock sa...

sv: jo jag vet, men denna e djupare än förr..

visst gör det!!! jo, det e jätteskönt med promenixer, men det räcker inte alltid...<3

skulle vara skönt att göra det.. stänga ute allt.. skulle nog inte klara av det, men skulle vart bra..
pusss