Leta i den här bloggen

torsdag, november 11, 2010

Bruten näsa? ^^

sucka inte åt mig nu men jag älskar denna låten! :D gammal favorit i repris kan man säga :P




Yeah yeah, har varit en helt okej dag idag iaf, lite mycket grejer hände på mönsterkonstruktionen i början bara så det tog en kvart innan vi kom igång. -.-
Sen var det volleyboll på gympan, det var hur roligt som helst! Sen gick det ju sådär för mitt lag men det e en annan femma ;) Naturkunskapen gick himla snabbt och var ganska rolig. Gjorde en labb och sen skrev jag en faktatext två gånger så hoppas på att få två streck nu hahahahahahah

Smsade Lidija vid två ungefär och undrade om jag kunde komma till dom en sväng men hon svarade inte. Jag stannade i alla fall kvar till tjugo i fyra med Marielle och hjälpte henne att sy lite så att hon ska hinna bli klar med allt till modevisningen på lördag :P Var faktiskt sysugen märkte jag så det va ju bra ^^ Sen ringde i alla fall Lidija och sa att hon hade jobbat (vilket jag gissat på) och att hon och Johan skulle på ett möte och vara hemma vid fem igen men bestämde att jag ska komma imorn istället. ;D Kommer bli kul =) Nä nu ska jag duscha, gör det aldrig på kvällen annars men hon e allergisk mot parfym så tänkte att det e bättre om jag inte e helt nyduschad imorn när jag kommer dit, och ska inte spruta på mig nån parfym imorn heller.

bye bye for now och förresten har Jossan något lurt på gång :O

2 kommentarer:

marriellllll sa...

sv: hahhaahhahahahha!!!! jamen eller huuuuuur brutal är ju faktiskt helt okej att vara när man skriver sånt här hiiihihi xDD

frida sa...

FÖÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅT BEA!!!! känner mig jätteelak nu!!!! :((((<3