Leta i den här bloggen

lördag, november 06, 2010

Jag i ett nötskal xD

Blev inget Skaftö idag eftersom vi får se hur Fabian mår, han kanske e på väg att bli sjuk :( men prelimenärt så ska vi dit imorn istället. Passar på ett sätt bra för nu har jag gjort upp hur min dag ser ut. Nu ska jag läsa i "About a boy" sen ska jag jag köra bil med pappa :D Sen ut och springa (längtar eftersom det va ett tag sen nu. Kommer antagligen inte gå så bra men det viktigaste är att jag tar mig igenom det =) Efter det blir det mat I guess och sen ska jag antagligen färga håret om det inte är för mörkt, men det finns ju lampor och allt går om man vill :D

Var i Uddevalla en sväng förut med pappa och bytte en jacka och jag köpte makeup-remover och ansiktsvatten men på väg tillbaka hem igen berättade jag om min lilla tidsplanering för dagen. Och då sa han att jag var sån när jag var liten också och alltid ville veta vad vi skulle göra på helgen. Jag ville ha koll helt enkelt och jag är precis likadan nuförtiden ^^ och planerar ofta saker istället för impulsgrejer men det kan hända också ibland xD

Favoritfärg förutom blå just nu är (ja vad tror ni?) ;)

lite gamla bilder på tal om klippning, färgning m.m.

Hampus (näst minsta kusinen) dop. fr. vänster till höger: Emma (Ulriks brorsdotter), Cissi (min yngsta faster), Ulrik (hennes man), Anki (min andra faster), Hampus (Cissi och Ulriks son), jag
Bilden är från juli 2006


Hur jag såg ut i min naturliga hårfärg. Från oktober 2006


Här har jag färgat det ett tag innan och är nyklippt ^^ från februari 2007.


och nästan svart hår... hahah ^^ från 2008 tror jag


Sorry men ni får helt enkelt stå ut med dessa egobilderna xD

7 kommentarer:

Louise sa...

wow bea! din naturliga hårfärg var ju nice :D

sv: tack bea ;) står på bloggen vad de kostade :D <3

Louise sa...

sv: Hihi ja det tyckte jag med :D
Du är fin i båda lilla busunge! ;) <3

maarrrre sa...

hahahaha naaw , alla va juassnyygga! ;D <3

Frid sa...

jag tror att din favvofärg förutom blå är röd eller grön+ :P

super söt som vanligt på korten1!!!!<3

frida sa...

sv: hihihi, angående förra inlägget det får du se på onsdag ;) :D

svsv: men sluta!!!! du e söt. PUNKT SLUT!!!! <3 (men tack)

friA sa...

sv: jasså, e det din gissning? ;) haha

svsv: jag e GRYM!!!! :DDDD haha, cool e jag och du som gillar grön/vinrött frör det e moina favvo färger typ oxå :DDD<3

Louise sa...

sv: ja det var helt underbart, speciellt i detta vädret ;) <3