Leta i den här bloggen

söndag, november 14, 2010

Busigt ;)

Igår åkte jag till Jossan, mötte upp henne efter hennes träning och sen åkte vi med hennes mamma och syster hem till dom. Carl Och Jossan har bestämt att de ska ge varandra presenter varje lördag (de turas om och ger varandra) och nu var det Jossans tur. Två helger i rad har hon inte hunnit så nu skulle hon slå på stort. Vi skulle nämligen slå in mig i ett paket för han visste inte att jag skulle komma till henne xD

Vi bakade chokladbollar men det fanns inget havregryn så vi improviserade och tog müsli istället hahahahahahha. Vid halv tio ungefär slog vi in mig, testade först i hallen för att se om det funkade och då blev reslutatet såhär:






Videon ovanför filmade jag inifrån och det var ganska svårt att hålla sig för skratt kan jag säga ^^ det va skitkul för han vågade inte öppna först så han ville att Jossan skulle komma ut och hjälpa honom men till slut så vågade han iaf. Han blev inte lite förvånad hahahahah.

Sen lyssnade vi på musik och pratade till typ ett på natten xD

jag tjatar men är så nervös inför imorn så jag inte vet vart jag ska ta vägen.... :S ^^

2 kommentarer:

Louise sa...

sv: hahaa tack ;)
Du jag är oxå nerövs, knepigt eller hur? Men det är bara att tänka att det kommer bli kul och gåå super! :D <3

frida sa...

hahahhahaha, guu va kul att få en bea i present!! !;) :D hahaha

galenskaoarna och after shave e grymma!!!! :D

e oxå nervös, men du fixar det!!!!<3