Leta i den här bloggen

fredag, november 05, 2010

Time goes by

Håller knappt koll på vilken dag det e vilket e härligt. Fast nu e lovet snart slut "/
I tisdags var jag å Marielle i Göteborg och jag köpte inte så mycket men det var en go dag =) Fast regnet bara vräkte ner! :O När vi gick till weekday, buttericks, lush, panduro och lagerhaus så blev vi dränkta! ^^ Marielle tog samma buss som mig hem och vi satt å sov hela vägen för va helt utslagna men det va riktigt mysigt.

Sen i onsdags åkte jag å Daniel till mammas bästa kompis (varit kompisar sen dom var fem år) och det va längesedan vi va där så det var kul att träffa dem igen :D Dom håller på att bygga om hos si vilket är riktigt roligt att följa. Vi gjorde inte så mycket, jag följde med ut på långpromenader med hundarna och bara pratade en massa. Härligt väder har det varit i alla fall. Önskar att jag bodde närmare så att man kunde ses oftare. Ljungskile var perfekt, mittemellan allt.....

Nu sitter jag och väntar på att Daniel ska ringa, han slutar jobba strax. Dom samlar in pengar inför klassresan nästa år. Vi får se om vi åker till Skaftö (idag, imorn eller inte alls det beror på vad som funkar för dem) men men :P



Det som jag handlade i Göteborg i tisdags. Blocket gav jag till Daniel och det är köpt på Lagerhaus, det vinröda bandet kommer från Panduro och resten är från Lush. Det finns en Lushbutik vid kompassen men vi gick upp till den vid Biopalatset för den gillar jag mycket mer. En ansiktsskrubb med havssalt (som jag haft tidigare) köpte jag och fick även med en tidning om produkterna och ett prov på en kroppsskrubb med havssalt. Testade den idag och den var verkligen helt underbar! Får se om jag köper den nästa gång ;) Älskar personalen där också. En av dem var samma som när jag, Daniel och mamma var där för två år sedan :D




Bild från Frida på hur håret såg ut innan...

























...och idag efter klippningen! Köpte hårfärg idag också så ska färga det denna eller nästa vecka :D

2 kommentarer:

frida sa...

vad busigt söt du ser ut efter klippningen :D jättebra blev det!!! :DDD puss på dig sötunge<3
(tur att lovet e slut nu, för jag har saknat dig och de andra!)

maarrrre sa...

aaaaaw underbaring! jättesöööttt blev det :DD <3