Leta i den här bloggen

måndag, november 01, 2010

wonderful!



Take me back to the times when sorrow didn't excist inside me...


Min söta Marielle hjälpte mig (och även Daniel) att komma över beslutsångesten!
Så nu på fredag gäller det, ska bli riktigt gött :D har kommit på att jag bara klipper mig två gånger per år typ (våren och hösten) hahaha
Hoppas bara att inte allt för mkt blir kapat men allt det slitna ska i vilket fall som helst bort. Imorn drar jag & Marielle till Göteborg och då ska jag köpa hårfärg så en liten uppfräschning e på gång =) Ska även köpa till grejer som snart e slut och kolla om det finns nåt kul på JC som jag kan använda mitt presentkort till.

Sen på onsdag åker jag och Daniel till Kungsbacka för att bli upphämtade och vara hos mammas bästa kompis med fam till torsdag. På fredag blir det som sagt klippning och sen drar jag å Danielo förhoppningsvis till Skaftö för att träffa goingarna. Eftersom det kommer bli mycket restid så hade jag tänkt försöka läsa ut engelskaboken. Vet ni va? Jag somnade när jag läste i den idag också -.- E det inte skrattretande?

1 kommentar:

Louise sa...

sv: Tack busigabea! :D <3