Leta i den här bloggen

onsdag, november 10, 2010

Tillägnat Lou!!!! :D

Lär dig livet stora gåta: älska, glömma och förlåta

herregud, vad har hänt idag? det har gått så sjukt snabbt allting verkligen ^^ på sömnaden kan jag ju inte säga att det gick allt för bra xD sen fick vi reda på att DANIEL FRÅN IDOL var på sinclair och då blev Marielle hysterisk hahahah så söt e hon ;)

Efter det va det sista gången på keramiken så det blev lite betygsnack och så bara. Jag å Lou måste tilbaka två gånger till eftersom vi ska glasera två saker var till (jag en mugg och ett lock till min lilla burk) men det e det lätt värt!

Sen på engelskan var det mycket skratt som vanligt tack vare två stycken busiga pojkar xD prov på boken hade vi också och hon hann t.om. rätta och betygsätta mitt. :P

Sen var min buss försenad hem och ville egentligen inte gå hem (från hållplatsen) i kylan men då var det en buss som gick in så slapp gå lat som jag e ;) jag blev lycklig iaf.

Sen i lördags


Andra paret raggsockar till Björn, leverans blir det på lördag hahahahah


Almost black


MINA KERAMIKGREJER! :D (minus två som inte e riktigt klara som sagt då men) Det är ett träd på vasen men mobilkameran lyckades inte fånga det. blir kanske en julklapp till farmor och jag undrar om jag ska ge den drejade saken till pappa i fars dagspresent eller inte... HJÄLP MIG?!!




1 kommentar:

Louise sa...

Känner mig hedrad för att fått rubriken! ;) Åh kommer sakna keramiken :( Ja den blå drejade tycker jag att du skall ge till din pappa i alla fall ;) <3