Leta i den här bloggen

söndag, augusti 28, 2011

Autumn news

Jag och pappa var lite rastlösa så jag körde först till Uddevalla där vi tankade och va en sväng på Willys och sen vidare till Adenmarks i Stora Höga. Jag provade lite grejer bl.a. den här västen men var ute efter en poncho så köpte inte den här.


Sen åkte vi vidare till Stenungsund och va inne på Cubus och Gina tricot i min jakt på en poncho och hittade överraskande nog en bra på Kappahl! :O Dom har allt vissa guldkorn tror det eller ej ;) Skorna har jag beställt från H&M så vi får se när de kommer. Mina svarta från förra året har gått sönder lite och de va i imitationsläder men dessa nedan är äkta så håller tummarna för att de är bra. HÖST E BÄSTA ÅRSTIDEN! :D



6 kommentarer:

Louise sa...

snyggt! :D

busunge sa...

Guu vilka snygga skor och ponchon!!!! :D :D

sv: ja :D vi ska bo på en båt! :) dansar som en gnu?? :) <3

marre sa...

snyyyyyygt!

hanna panna sa...

ååå älskar skorna!!!! <3

marre sa...

sv: haha ne, förmodlien göteborg lr någon annanstans i närheten :P

Louise sa...

Sv: åh tack detsamma! kommer sakna er med mina fina busfrön! men jag kommer ju snart hem igen :D hahah ja vi spelar i morron kommer hem vid nio på kvällen och åker 2 på natten ;) <3