Leta i den här bloggen

tisdag, augusti 16, 2011

Igår drog jag och Daniel till Torp själva för han behövde köpa lite grejer inför Thailandresan så jag agerade taxiförare ;) Riktigt underbar känsla att bara ta bilen och åka vi två :) Det var perfekt Torp-väder också eftersom det regnade. Jag fick köpt mig en liten men lagom almenackan och en duscholja. Sen har jag världens gulligaste bror som köpte presenter för att jag tagit kötkortet! :O :D
Han tvingade t.om. butiksbiträdet slå in dem fastän jag stod bredvid och hade valt ut dem heheeh pinsamt tyckte jag men han bara kör på och jag gillar att vi är så olika.




Fick 4 (!!!) pocketar och jag som tyckte att en var för mycket...


Var en sväng hos farmor idag för Daniel skull ha en väska som handbagage imorn när han åker (och ja, jag kommer längta ihjäl mig efter honom...) och så undrade hon om jag ville ha den här väskan. Jag blev så otroligt glad!!! :D Har letat efter liknande så det var ju perfekt. Hon hade tänkt slänga den annars :O Den är köpt i Danmark sa hon och jag gissar att det var ett tag sen men det e just därför jag gillar den så mycket!


Sen på vägen tillbaka hem åkte Daniels kompis med som jobbat klart för dagen och jag släppte av dom utanför Kampenhof och åkte sedan hem själv. I Willys-rondellen var det en dumming men jag klarade mig bra ur situationen. Men man måste verkligen tänka för andra och inte bara sig själv i trafiken. Det värsta av allt e att jag vill ha en egen bil nu men det är för dyrt tyvärr :(





Inga kommentarer: