Leta i den här bloggen

lördag, augusti 13, 2011

Garntokig

I torsdags var jag hos min going hela dagen och möttes av blommor och en present på stationen för att fira mitt körkort, så gulligt!!! Sen gick vi till mitt i prick en sväng och sedan största delen av dagen var vi ute på altanen och hade det gött i solen. ;)



Vi gjorde våra egna tatueringar och den här fick jag ^^


Äntligen klar med strumpbeställningen till Jossans släktingar! :D

Sandfärgat garn jag köpte någon gång i förra veckan, får de vad jag ska hitta på med det.


Igår körde jag in till Uddevalla och lämnade av Daniel och sen åkte jag och pappa vidare till Grunnebo garn för jag behövde köpa ett till nystan till strumpbeställningen så att jag kunde göra klart den. Köpte även 20 st nystan bomullsgarn (4 av de svarta har jag sen tidigare). Erbjudandet var minst tio stycken i samma färg som man inte själv fick välja och sedan ytterligare 10 som man fick blanda som man ville. :) Ska antagligen både virka och sticka utav det här, jag har mina idéer. ;)



Datumet som var när jag satte på min nya mobil, pappa tyckte det va passande med 80-talet för mig ;) Nu väntar jag bara på att den ska komma tillbaka/få en ny eftersom den dog efter tre dagar. Så jag fick inte ha den så länge om man säger så... Så den och körkortet kommer jag förhoppningsvis kunna hämta ut någon gång i nästa vecka. :D


1 kommentar:

marre sa...

Så vad kommer hända 6 jan? :o <3